Ballonpost FAQ Dam Feestartikelen

Hoe werkt de ballonpost:
1. Op onze website klik je in het menu op 'Ballonpost'. Alle ballonnen op deze pagina worden gevuld met helium verstuurd.
2. Kies je ballon
3. Vul de gewenste afleverdatum in
4. Laat optioneel een persoonlijke tekst achter voor de ontvanger. Hier kun je ook de afzender vermelden indien je dit zou willen.
(De persoonlijke tekst printen wij op een gekleurd kaartje (a5 formaat) en hangen we aan het ballonlintje.)
5. Klik op 'In winkelwagen'
6. Klik op 'Verder winkelen' of ga gelijk door naar 'Afrekenen'
7. Volg nu de stappen door de benodigde informatie in te vullen als nieuwe klant of bestaande klant. (Let goed op bij het invullen van het bezorgadres. Dit is namelijk het adres waar wij de helium ballon(nen) naar versturen. Mocht de bestelling afgerond zijn en het afleveradres staat niet goed vermeld, dan kun je ons zo snel mogelijk een e-mail sturen of opbellen tijdens werkdagen,  zodat wij het afleveradres voor je kunnen aanpassen als wij aanwezig zijn.)

Wanneer de betaling ontvangen is, zal je bestelling worden verwerkt. Dam Feestartikelen zal de bestelling verzenden naar het opgegeven bezorgadres en pakketdienst GLS zal het pakket afleveren op de gekozen afleverdatum*.

* De bestelling komt in 98% van de gevallen op de gekozen afleverdatum aan. Helaas kan het voorkomen dat er vertraging optreedt wegens omstandigheden. Om er zeker van te zijn dat het pakket op de gewenste afleverdatum wordt bezorgd, kun je kiezen voor de optie 'Express verzending'. Hier kun je kiezen voor een bezorging voor 09:00 uur, voor 12:00 uur of voor 17:00 uur. Hier betaal je wel extra voor. Lees hier meer over onze verzendopties. 

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd:
Wij versturen je bestelling standaard met de pakketdienst van GLS. Het is voor ons daarom onmogelijk om een tijdstip op te geven van levering. De ballonpost zal niet worden geleverd met de reguliere post, maar met de pakketdienst van GLS. Volgens de voorwaarden van GLS kan de aflevering plaatsvinden tussen 08:00 en 20:00 uur. Voor een specifiekere bezorgtijd kun je kiezen voor 'Express verzending' voor 09:00 uur, voor 12:00 uur of voor 17:00 uur. Hier betaal je wel extra voor. 

Heb ik garantie op de gewenste afleverdatum:
Helaas kunnen wij geen garantie geven betreft de gewenste afleverdatum. 98% van de bestellingen komt wel op de gewenste datum aan. Als je er zeker van wilt zijn dat je het pakket op de gewenste datum ontvangt, kun je kiezen voor express verzending. Klik hier voor meer informatie over (express) verzending.

Als er problemen optreden:
Indien je problemen ondervindt of nog vragen hebt betreft je bestelling, dan kun je contact opnemen met info@damfeestartikelen.nl. Dit graag met zoveel mogelijk relevante informatie. Je kunt ook het contactformulier gebruiken of telefonisch contact met ons opnemen > 020-4940443.

We gebruiken cookies die voor een optimale gebruikerservaring zorgen. Door deze melding te accepteren, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat.

Accepteren Meer informatie