Ballonpost FAQ Dam.

Hoe werkt de ballonpost:

Tijdens uw bestelling kunt u kiezen voor de gewenste afleverdatum en is het ook mogelijk om een berichtje mee te sturen met de ballon.
Nadat u de gewenste ballon in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u verder gaan naar afrekenen.
Daar vult u de benodigde informatie in. Deze printen wij vervolgens uit op A5 formaat en zal worden toegevoegd bij de ballon.
Nadat ook de gewenste betaalwijze is geselecteerd voert u het adres in. Wanneer de betaling is ontvangen, zal uw bestelling worden verwerkt.

Damfeestartikelen.nl verstuurd uw bestelling naar het opgegeven huisadres.

1. Onder de gewenste afleverdag selecteren zit een optie: wijzig adres.

2. Hier kunt u het afleveradres wijzigen.

3. Tijdens het overzicht van uw bestelling kunt u ook nog het adres wijzigen.

4. Mocht de bestelling afgerond zijn en het afleveradres staat niet goed vermeld, dan kunt u ons zo snel mogelijk een email sturen zodat wij deze kunnen aanpassen voor u.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd:

Damfeestartikelen.nl verstuurd standaard uw bestelling met GLS pakketdienst.
Daarom is het voor ons onmogelijk om een tijdstip op te geven van levering.
De ballonpost zal niet worden geleverd met de reguliere post maar met de pakketdienst van GLS. Volgens de voorwaarden van GLS kan de aflevering geschieden tussen 08.00 uur & 20.00 uur.

Heb ik garantie op de gewenste afleverdatum:

Helaas kunnen wij geen garantie geven betreft de gewenste afleverdatum. De Ballonnere.nl heeft wel voorrang op de normale pakketpost van GLS en komt voor 98% op de gewenste datum aan.
Wij adviseren u wel, de gewenste datum met 1 dag te vervroegen zodat uw bestelling op tijd wordt geleverd. Liever de ballon 1 dag te vroeg dan een dag te laat.

Als er problemen optreden:

Indien u problemen ondervindt of nog vragen heeft betreft uw bestelling. Dan kunt u contact opnemen met info@damfeestartikelen.nl. Dit graag met zoveel relevante informatie. U kunt ook het contact formulier gebruiken.