Navigatie

Garantie en retouren

Alle vragen en antwoorden over de garantie en retourbeleid van je bestelling

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Het is bij ons mogelijk om bijna al je aankopen te retourneren. Dit geldt voor alle artikelen, behalve voor de gevulde ballonnen, pruiken, oorbellen en ondergoed. Let op! Wij nemen alleen producten aan die onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Daarnaast moeten de producten binnen de retourtermijn van 14 dagen zijn geretourneerd. Bij online aankopen geldt dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen zal worden teruggestort. Wanneer het product in de winkel wordt teruggebracht, zal het geld direct geretourneerd worden. De verzendkosten voor de retournering zijn voor rekening van de koper.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreken enkele items. Wat nu?

Wat vervelend dat je niet alle producten uit je bestelling hebt ontvangen! Ons team controleert altijd alle bestellingen voordat ze worden verzonden, maar helaas kan het soms gebeuren dat er iets ontbreekt. Neem hierover alsjeblieft contact op met onze klantenservice via e-mail (klantenservice@damfeestartikelen.nl). Zij zullen er alles aan doen om met een passende oplossing te komen!

Wordt er garantie gegeven op de producten?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat je recht hebt op een goed werkend product. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn met je product? Neem dan contact op met onze klantenservice (email: klantenservice@damfeestartikelen.nl).

Let op! Voor onze ballonnen geldt dat, afhankelijk van het soort ballon en de behandeling, ieder ballon een eigen zweeftijd heeft. Voor folieballonnen garanderen wij een zweefgarantie van circa 7 dagen. Voor onbehandelde latex ballonnen garanderen wij een zweefgarantie van circa 14 uur. Latex ballonnen die zijn behandeld met een Hi-Float coating zweven circa 2 tot 3 dagen.

Heb je een kapotte ballon geleverd gekregen?
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij vinden het erg vervelend en zullen er alles aan doen om met een passende oplossing te komen.

Maar hoe nu verder?
Begin met het sturen van een e-mail naar onze klantenservice (e-mail: klantenservice@damfeestartikelen.nl) waarin je een duidelijke foto van het defecte product, een beschrijving van de klacht en het ordernummer vermeldt. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en samen kijken naar een oplossing. Afhankelijk van de aard van de klacht kunnen we een vervangende ballon, een tegoedbon of een terugbetaling van het aankoopbedrag aanbieden.