Navigatie

Bezorging

Alle vragen en antwoorden over de bezorgopties en levering van je bestelling

Wat zijn de bezorgopties?

Wij hebben verschillende bezorgopties beschikbaar voor jouw bestelling. Als je vóór 9:00 uur 's ochtends bestelt, kun je kiezen voor Same day delivery (€ 6,95). Voor bestellingen die na 9:00 uur worden geplaatst, bieden we de volgende bezorgmogelijkheden aan: avondbezorging (€ 6,95), standaardbezorging (€ 5,95) of ophalen in onze winkel (€ 0,00). Meer informatie over deze opties en bijbehorende tarieven vind je op onze 'Verzenden, Afhalen & Bezorgen'. We doen ons best om alle pakketten tijdig te bezorgen. Hoewel 98% van de pakketten op de gekozen leverdatum worden bezorgd, kunnen we helaas geen garantie geven dat alle pakketten op de aangegeven dag daadwerkelijk worden bezorgd. Rekening houdend met de aangegeven levertijd van onze vervoerder (DHL). Wel kunnen wij garanderen dat het pakket op de juiste dag verzonden wordt.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Alle bestellingen worden door DHL bezorgd.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als er niemand aanwezig is?

Als de ontvanger niet thuis is, verstuurd onze vervoerder (DHL) altijd een e-mail naar de verzender met de mededeling dat de eerste bezorgpoging is mislukt. Grotendeels bieden zij het pakket de volgende dag opnieuw aan. Wanneer dit niet het geval is, wordt de bestelling vaak afgeleverd op een pick-up locatie vlakbij het bezorgadres. Wanneer het pakket niet wordt opgehaald óf het pakket ook de volgende dag niet kon worden afgeleverd, wordt het pakket uiteindelijk naar ons retour gestuurd. Om te voorkomen dat dit gebeurd, raden wij aan om in de track & trace van tevoren aan te geven waar het pakket geleverd moet worden (afleveradres, pick-up locatie of bij de buren). Wordt het pakket door de ontvanger geweigerd? Dan zal de koerier het pakket weer mee terugnemen. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld, maar zullen hiervoor wel contact opnemen met de verzender.

Kan mijn bestelling naar het buitenland worden verzonden?

Het versturen van bestellingen naar het buitenland is zeker mogelijk. Voor de met helium gevulde ballonnen geldt dat ze uitsluitend verzonden kunnen worden naar adressen in Nederland, België en Duitsland. Het is belangrijk om hierbij de zweeftijd van de ballon in gedachten te houden, deze informatie staat vermeld in de specificaties van het geselecteerde product. Daarnaast gelden er voor bestellingen die naar het buitenland verstuurd worden verschillende tarieven en levertijden. Voor meer informatie over de opties en tarieven kun je terecht op de pagina 'Verzenden, afhalen & bezorgen'.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wanneer je bestelling helemaal niet is afgeleverd, kan het zijn dat het afleveradres onjuist is ingevoerd óf dat de ontvanger helemaal niet aanwezig was. Controleer je email om te zien of wij je hierover hebben geïnformeerd. Mits de track & trace pagina niet is bijgewerkt, terwijl de bezorgdatum is verstreken, raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice (email: klantenservice@damfeestartikelen.nl). Wij helpen je graag verder!

Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden bezorgd van maandag tot en met zaterdag.
Let op! Op zon-, en feestdagen worden er geen pakketten bezorgd.